Fysiotherapie Amsterdam West

Bij Fysio Centrum Amsterdam (FCA) helpen we u graag om van verschillende lichamelijke klachten af te komen. Hierbij kunt u denken aan nek-/ rug-/ schouder-/ knieklachten, hoofdpijn, langdurige of chronische klachten. De oorzaken van deze klachten kunnen variëren. De klachten kunnen bijvoorbeeld veroorzaakt worden door (sport) blessures, een operatie, ouderdom, een verkeerde houding, overbelasting etc. De therapeuten bij FCA weten hoe ze u kunnen helpen om deze klachten te verminderen of zelfs helemaal te laten verdwijnen. FCA heeft meerdere locaties in Amsterdam en Utrecht. Zo kunt u terecht bij een FCA fysiotherapeut in Amsterdam West, Amsterdam Zuid, Amsterdam Osdorp en Utrecht. Wanneer u gebruik wilt maken van fysiotherapie in Amsterdam West, kunt u een afspraak maken op het adres: Baarsjesweg 224 of op de Overtoom 37. U kunt een afspraak maken met uw fysiotherapeut in Amsterdam West, door het afspraakformulier op onze website in te vullen of door te bellen naar: 020-2610274. Uw FCA fysio in Amsterdam West zal tijdens de eerste afspraak onderzoek waar de klacht vandaan komt en beoordelen op welke manier deze klacht het beste behandeld kan worden. Om met uw fysiotherapie in Amsterdam West een zo goed mogelijk resultaat te bereiken vinden we het bij FCA belangrijk dat de behandelingen persoonlijk en van kwalitatief hoog niveau zijn. U kunt er dus op vertrouwen dat uw FCA Fysio in Amsterdam West, goed luistert naar uw voorkeur. En samen met u een effectief behandelplan zal opstellen, waardoor uw klacht snel zal verminderen en uiteindelijk (indien mogelijk) helemaal verdwenen is. Wanneer dit doel bereikt is, zal de therapeut adviezen meegeven om u zolang mogelijk klachtenvrij te houden.

Geen verwijzing nodig

Screening, intake en onderzoek

Persoonlijk behandelplan

Een totaal behandeling