Deskundige en persoonlijke manueel therapeut Amsterdam Zuidoost

Pijnklachten aan bijvoorbeeld uw nek kunnen prima worden verholpen door middel van manuele therapie. Is dit wat u zoekt? Maak dan snel een afspraak bij Fysio Centrum Amsterdam. Deze therapie heeft als doel om de gewrichten beter te laten functioneren. Daarnaast proberen we uw bewegingen te verbeteren. Hierdoor zult u merken dat de pijnklachten al snel afnemen en vaak zelfs helemaal verdwijnen.

We gebruiken specifieke technieken bij manuele therapie Amsterdam Zuidoost

Om bovenstaande doelen te behalen gebruikt onze manueel therapeut specifieke technieken. Deze passen we toe bij vrijwel alle gewrichten. Heeft u al een tijd last van uw nek en komt u langs bij onze manueel therapeut? U zult dan, na de behandeling, direct een enorm verschil merken. Vaak is er sprake van veel meer bewegingsvrijheid. Ook zal de pijn meteen voor een groot gedeelte verdwenen zijn. Daarnaast geeft onze therapeut u adviezen op het gebied van goed en gezond bewegen. Uiteraard krijgt u hierbij een heldere instructie, zodat u weet hoe u het een en ander kunt toepassen.

roeiblessures

Wanneer gaat u naar de manueel therapeut Amsterdam Zuidoost?

Vraagt u zich af of de manuele therapie Amsterdam Zuidoost iets is dat past bij uw situatie? Twijfelt u of uw klachten verholpen kunnen worden door deze behandeling? Over het algemeen kan onze manueel therapeut veel betekenen voor mensen die regelmatig last hebben van hoofd- en nekpijn. Meestal is er dan een combinatie met weinig bewegingsmogelijkheid. Ook als u een bepaald gewricht slecht kunt bewegen of als er pijn optreedt tijdens het bewegen, kunt u kiezen voor een behandeling bij de manueel therapeut. Tijdens de eerste afspraak vindt er eerst een onderzoek plaats. We kunnen dan direct aangeven of uw specifieke klacht door deze behandeling kan worden verholpen.